aliexpress-kihívás.

dylan megáldott egy ilyen kihívással, már két hete, én meg lusta voltam megcsinálni... mindenesetre amint megláttam, egyből tudtam, hogy tetszik, és hogy meg A-K-A-R-O-M csinálni. de nézzük is, mit ígér nekünk ez a feladvány ^-^

A feladat az, hogy képzeletben kapsz 100 dollárt, ebből gazdálkodhatsz. Fognod kell magad, és "venned kell" minimum 10 ruhadarabot ebből a pénzből; fontos, hogy legyen a méretedben, és olyan legyen, amit TÉNYLEGESEN fölvennél. A táskák, fehérneműk, kiegészítők, sálak, stb. nem számítanak most. Ha van postaköltség, azt is le kell vonni, és mindig számon kell tartani, mennyid maradt. Mindig meg kell indokolnod, miért azt a ruhadarabot választottad, mi tetszik benne, stb. Izgalmasnak tűnik, szóval nem húzom tovább az időt, let's do this!

M-es méret, Totoro-fajta, Free Shipping, 19.98 $
Volt: 100.00 $
Maradt: 80.02 $
Gondolkoztam, melyiket lenne jobb megvenni, a kacsásat vagy a Rilakkumásat, végül megláttam ezt a fajtát, és azonnal tudtam, hogy azonnali szerelem. Szerencsére már van tapasztalatom a kínai pulcsi - és úgy általános méretekkel, így könnyű volt kiválasztanom. Az anyaga is jónak tűnik, és persze a minta is baromi édes. 

Egy méret, rózsaszín, Free Shipping, 9.50 $
Volt: 80.02 $
Maradt: 70.52 $
Amint megláttam, tudtam, hogy szereznem kell egy ilyet. Mindig is vágytam egy Pokemonos szerelésre, bár először egy Pokemon Go-s darabot néztem ki, de mondom, rendben, azt még félre kell, hogy tegyem. Jön a tél, és amúgy is kevés pulcsim van; a múltkori szelektálásomnál rengeteg kinőtt darabot kellett elpasszolnom. És ahogy írják, még bélelt is a belseje, ami még egy pluszpont.

M-es méret, fehér, Free Shipping, 5.80 $
Volt: 70.52 $
Maradt: 64.72 $
Ugyan már egyszer szemezgettem vele, elvetettem, mert anya mondta, hogy haza ne merjek egy ilyennel állítani a postáról. De most, hogy képzeletben vehetek akármit, így ez is landolt a kosaramban. A poló szerencsére nem műszálas, a macska meg az életemet szimbolizálja, hello. 

M-es méret, szürke, Free Shipping, 8.90 $
Volt: 64.72 $
Maradt: 55.82 $
Ismételten egy póló, és ugyan jön már a rossz idő, egy ilyen nem árthat még a legcsípősebb fagyokban sem. Megint jön a macska+én párosítás, itt még fel is van tüntetve az anyagon, ezúttal önmagamat egy kaktuszként szimbolizálva. Tökéletes választás.

26-os méret, fekete, Free Shipping, 18.59 $
Volt: 55.82 $
Maradt: 37.23 $
A térdnél kiszakított nadrágjaim eddig mindig vesztüket lelték; általában mindig volt egy olyan megmozdulásom, ami során tovább repedt az anyag, ez a nadrág viszont elég stabilnak néz ki. A Bershkából vásárolt darab vékony is volt, viszont szerettem: mégis agyon van már toldozva-foldozva szegény. Ezért szerettem volna egy újabbat is beszerezni. 

Egy méret, kék Shipping: 0.53 $, 7.42 $ = 7.95 $
Volt: 37.23 $
Maradt: 29.28 $
Mindig szerettem a garbókat, és a magasított nyak sem áll messze tőlem általánosságában. Szóval, miért is ne? Ráadásul a nyakam elég fázós, sokszor ül ki rám torokfájós nyavalya a hidegben, viszont garbók és kendők mellett sosincs okom panaszra. 

S-es méret, Free Shipping, 14.49 $
Volt: 28.28 $
Maradt: 13.79 $
Nem említettem, de a pulcsik és térdzoknik mellett az ingek megszállottja is vagyok, egy ilyen darab pedig nagyon is az ínyemre van. Mivel nincs olyan sok ingem a matrózblúzomon kívül, ezért szerettem volna többet is, és miközben keresgéltem, megakadt a szemem ezen a cicás-gallérú ingecskén, és tudtam, hogy meg kell vennem. Ezt a való életben is megrendeltem, egyszerűen lehet, nekem van furcsa ízlésem, de nagyon tetszetős számomra.

M-es méret, Mickey fajta, Free Shipping, 9.62 $
Volt: 13.79 $
Maradt: 4.17 $
Utolsónak ezt a Mickey-s inget szánom, anyával mindketten rajongói vagyunk az ikonikus egérnek, van is egypár ilyen ruhadarabunk, de ebből sosem elég. Miért is ne kombinálnám a kedvenc ruhadarabomat az egyik kedvenc karakteremmel? Ráadásul ahogy nézem, ennek az ingek sem mindennapi az anyaga. 

Hihetetlen, hogy 100 dollárból 8 ruhadarabot is tudtam venni, Magyarországon jó, ha két-három polót tudok venni ebből a pénzből, itt meg? Mindenfélét vásárolgathattam, nem is keveset. Még egyszer köszönöm a kihívást! ^^ Olyan dolgokat találtam így, amiket amúgy nem is vettem volna észre.

A kihívottam pedig Hédi, hajrá lányom, kíváncsi vagyok, de miket szedsz össze ^-^

Megjegyzések

Vic üzenete…
Hai~

Ma én is felmentem WP-re, és elolvastam a régi irományaimat. Nem, nem vagyok elragadtatva. Meg persze Zen fanficeket olvastam. Jaj, bár lenne egy bandában egy Zen nevű tag, akárki lenne őméltósága, kedvencem lenne ;;
Ismerős a helyzet, mint mindig. Love ruhaboltok.
Hansol, Hansol. Ezek a Hansolok

Csókacsaládnak, Vic

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

autumn leaves.

#윤정한_생일_인상적이네.