...élek

Gyors leszek: minden probléma fellépett nálam. Az utóbbi időben se írni, se egyáltalán ábrándozni sem volt erőm, annyira megszívtam a betegségemmel. Be kellett pótolnom egy töritémazárót, ráadásul mikor visszamentem, még egy vaktérképes történelem dolgozatra is futotta. Be kellett volna egy kémiát is vágnom, de azt szünet utánra ígérte a tanárnő. Emellett azt sem tudtam, szerdán matekból is írunk, de még így is túlteljesítettem magam. Egyszóval folyton olvasnom kellett, magolnom, irodalom életrajzokat tanulnom, és még sorolhatnám.
A telefonom is tönkrement, immár másodszorra az évben. Még anno márciusban eltörtem az eddigi mobilomat, és július elején kaptam meg az újat... aminek most persze, hogy tönkrevágtam az akkumulátorát, mert GRAT VIKI, ERRE IS CSAK TE VAGY KÉPES. Most pedig várhatok két hetet, hogy egy új akkumulátor jöjjön, addig pedig... inkább azt mondtam, köszi, nem kell másik telefon. Egyrészt mert ha eltávolítom a kértyákat a telefonomból, akkor viszlát 2000+ kép, pápá MysMes progress, és búcsúzhatok minden egyebemtől.

Most pedig megyek Sárvárra, így bejegyzés sem lesz.
Csak gondoltam, szólok, hova tűntem, és mennyire elegem van a világból, főképpen magamól.

Majd jövök. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

aliexpress-kihívás.

autumn leaves.

#윤정한_생일_인상적이네.