pity party.


Gyerekek, elérkezett ez a nap is; a blogger, akitől lassan fél éve olvastok, kisnagykorú lett. És persze örül a fejének, mert csodás napot szerveztek neki. Ahogy Taeyeon mondaná: "My life is a beauty~!" Úgy gondoltam, hogy ebből az alkalomból kicsit beszélek a napomról - csodás lesz, ígérem! c: hazudok, halál unalmas

Reggel felkeltem anya miatt, és megkérdeztem: "Hogy nézek ki?" Kócos voltam, karikás szemekkel, de ő csak annyit mondott: mint egy 15 éves. Mit sem tudva indultam el anyával a laborba, ahol gyorsan részt vettem egy laktóz-intolerancia vizsgálaton, mert tényleg ki kell deríteni, mi van velem. Késve érkeztem matekra, ahol a matektanárnő csak kezembe nyomta a dolgozatomat. NÉGYES LETT! Esküszöm ott toporogtam örömömben, jobb szülinapi ajándék nem is kell. Húszkor Zsófi szólt a tanárnőnek, hogy idő van, én meg mit sem sejtve elindultam a többiekkel. A tanárnő mellett elhaladva kaptam egy "ügyes voltál, Viki" kijelentést, én meg csak vigyorogtam. Mondták, várjunk a terem előtt, aztán intettek, jöjjünk. Azt parancsolták, menjek előre, én pedig benyomultam az ajtón, és az asztalon egy torta állt, égő gyertyákkal, az osztályom fennmaradó része a teremben nézett, majd elkezdtek énekelni, én meg nem tudtam mit kezdeni. Nagyon aranyosak voltak, innen is imádom őket! <3 
Rengeteg köszöntést kaptam, mindet nagyon köszönöm, mindenkinek, mindenhonnan~ Még instagramon is írt egy személy, idézem: "hey! i saw your cake on your instagram story, so i wanted to say happy birthday!" borzalmasan aranyos volt, ahogy mindenki más! Most pedig vár rám egy album, amit perceken belül kinyithatok, lesz róla unboxing is, ahogy azt a Facebook oldalamon is elárultam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#윤정한_생일_인상적이네.

Remember.

aliexpress-kihívás.